De reis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hj, Wanda, Roos en Rijk Hoogendoorn-gort - WaarBenJij.nu De reis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hj, Wanda, Roos en Rijk Hoogendoorn-gort - WaarBenJij.nu

De reis naar Melbourne

Door: Door Wanda

Blijf op de hoogte en volg Hj, Wanda, Roos en Rijk

08 Januari 2017 | Australië, Melbourne

We hebben een super goede reis gehad met China southern airlines. Zoals je bij de foto's ziet hebben we mijn verjaardag gewoon in het vliegtuig gevierd.
Het invullen van deze site gaat nog niet in een keer goed. Wel leuk in op deze manier een dagboek bij te houden.
Op de eerste vlucht hebben we niet geslapen, althans Rijk viel 10 minuten voor de landing in China in slaap. ( net als met oud en nieuw, goed ritme heeft hij)

• 08 Januari 2017 - 22:20

Fran:

Van harte! Kan slechtere plekken bedenken om je verjaardag te vieren. En een boel gasten die geheel verzorgd worden zonder dat je zelf hoeft te rennen met de borrelnootjes;-))

• 08 Januari 2017 - 23:08

Fabian:

Gefeliciteerd Wanda, maak er met elkaar een mooi avontuur van

• 09 Januari 2017 - 13:09

Marjolein:

Leuk om jullie zo een beetje te volgen! Gefeliciteerd met je verjaardag!

• 10 Januari 2017 - 19:32

Michel Ilja:

Leuk dat we het jullie avonturen zo een klein beetje kunnen volgen.
    Wandafwerking nog gefeliciteerd en veel geluk en plezier downunder.